Reboot problem

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Feb 26 18:50:19 CET 2013

> Jenze, pokud si to vybavuju dobre, nejake presnejsi udaje se v
> informacich "taky mam problem" neobjevily. Informace "pred upgradem mi
> to slo" je dulezita, ale sama nestaci. Obchodni nazev toho pocitace taky
> nic moc o jeho vnitrnostech nerekne nekomu, kdo nema identicky typ. A
> nekdy dokonce ani pak ne. Bez informaci neni sance prijit napriklad na
> to, ze problem maji vsichni s chipsetem XY ...

Mas pravdu, je to tezky. Zamerne jsem sem neposilal vypisy, protoze ktery? Ty stroje nemaji spolu nic moc spolecneho a narvat sem tisice promennych z ruznych stroju mi, zatim, prislo zbytecne.

> Nebo vytvorit jinou teorii, bez cehoz problem spis napravit nepujde.
>
> Ja konkretne bych na analyzu ted cas nemel, navic se na zadnem pocitaci
> problem neprojevuje, ale sanci nema ani nekdo, kdo by cas, prilezitost,
> chut a schopnosti mel ...

Ja jsem na toto rezignoval uz kdysi, ne z duvodu rebootu, ale mam u vsech stroju, na kterych mi zalezi, vzdalenou konzoli. Proto jsem to ani nejak moc neresil. Samozrejme, ze nekoho to trapi asi vice.

Radek