Reboot problem

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Feb 26 15:55:33 CET 2013

>      ...mozno je za tym prave zfs. Ja som skutocne s "apgrejdami" a
> "restartami" nemal za 11-12 rokov, co uzivam BSD (ale len na serveroch
> znackovych aj skladanych) ziaden problem. A aj ked ma zfs urcite vyhody,
> stale pouzivam ufs/ufs2. Mnoho for pojednava o roznorodych takych ci
> onakych problemoch zfs. Iste, aj o ufs, ale tych je v porovnani so zfs
> menej (asi)...

Ja bych si taky tipnul na ZFS. Mam nekolik desitek FreeBSD na noname
strojich a cast na HP serverech. Uz jsem jich cast zupgradoval na 9.1
(kompilace ze zdroju) a nezaznamenal jsem zadny problem s rebootem (ani
se starsimi verzemi). ZFS mam pouze na jednom stroji. Na tom to ale ted
overit nemuzu.

PM