Reboot problem

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Feb 26 15:30:00 CET 2013

 > Ono to bude asi obecnejsiho charakteru, vypeklo me to vzdy u upgrade
z nizsi verze
 > na novejsi na temer vsech neznackovych strojich, kde jsem mel zfs.

> jj, a pak udelas to same, co ja, tedy provedes upgrade a veskery takto straveny cas bude k nicemu...
>
> Radek

	...mozno je za tym prave zfs. Ja som skutocne s "apgrejdami" a
"restartami" nemal za 11-12 rokov, co uzivam BSD (ale len na serveroch
znackovych aj skladanych) ziaden problem. A aj ked ma zfs urcite vyhody,
stale pouzivam ufs/ufs2. Mnoho for pojednava o roznorodych takych ci
onakych problemoch zfs. Iste, aj o ufs, ale tych je v porovnani so zfs
menej (asi)...

Lubo M.