Reboot problem

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Feb 24 20:26:04 CET 2013

Ahoj,

Přesně toto chování jsem jeden čas řešil soukromě s Danem, bylo to ale v
nějaké nižší, tuším 7.x verzi. Nakonec pomohla reinstalace na poslední BSD,
kde se to přestalo projevovat. Setkal jsem se s tím jen jednou, patrně
nějaká hw kombinace (deska). Pokud bys měl zájem, můžu celou naší komunikaci
poslat a mail. Ale ve výsledku jsme to nevyřešili, jen upřesnili místo chyby
(závěr už nevím).

Milan