Reboot problem

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Feb 24 20:07:28 CET 2013

Ahoj,

Ono to bude asi obecnejsiho charakteru, vypeklo me to vzdy u upgrade z nizsi verze na novejsi na temer vsech neznackovych strojich, kde jsem mel zfs. Dojel jsem do sync disk a konec. Zajimave je, ze po upgrade ze zdrojaku na soucasnou verzi mi to zatim neudelalo, coz neznamena, ze by to ale nemohlo, jak pises, udelat v budoucnu. Zkus tedy vyprekladat ze zdrojaku, stejne je tam bezpecnostni problem, kdy je potreba dle navodu vyprekladat cely world treba to pomoze.

Mimochodem, mas na tom stroji zfs, nebo ne?

Radek