OT: Bezpecnostne techniky - Postfix

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Feb 15 08:57:04 CET 2013

Ahoj,
priznam se bez muceni ze jsem se v tehle konverzaci uplne ztratil.
Jde ti o blokovani podvrzenych emailu na prijmu ? Odesilani preci resi
sasl autentikace, pripadne zadany ipcka ktery muzou(z vlastni site).
Pokud se bavime o blokovani podvrzenych emailu, rad bych jestli na neco
prijdes abys mi potom napsal, ja toto resil "vlozenim" dalsiho vlastniho
skriptu za amavis nez sel email na doruceni (jednoduse kontroluju
manualne obsah hlavicek proti MX zaznamum apod...).Ale pokud jsem te
spravne pochopil tak to co resis je ve finale asi greylist, at to slysis
rad nebo ne :) (+pripadny navazani na spamhaus ->
smtpd_recipient_restrictions    =
permit_mynetworks,permit_sasl_authenticated,reject_unauth_destination,reject_unauth_pipelining,reject_rbl_client
sbl-xbl.spamhaus.org).
Lepsi cesta me asi nenapada...

Vilem