rn_delete: Orphaned Mask

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Jan 21 13:39:47 CET 2013

> Moje prakticke zkusenosti me ale nuti k pochybnostem co se tohohle tyce.
> V tom pripade se muze stat, ze tu a tam je nejaky zdrojak prelozen proti
> includum nepatricneho OS - a to muze vest k tomu, ze ruzne casti systemu
> maji ruznou predstavu o vnitrnich datovych strukturach. To pak
> pochopitelne zpusobuje velmi nepekna nerozumeni mezi komponentami systemu.
>
> Abych rekl pravdu, cross-build delam a-priory s neduverou. Kdyz uz ho
> delam, tak an starem systemu prelozim novy, nainstaluju, a na novem
> systemu jeste jednou kompletne prelozim stejnou verzi (to uz neni
> [...]

Hm, ted jsem to znovu prosel a to posledni image 9.0, ktere rovnez nefunguje, bylo prekladano taktez na 9.0. I verze patchu jsou stejne, takze ani tady by nemela vzniknout zadna nekonzistence.

Jeste mam dotaz, ktery je mozna mirne mimo a ted uz nejakou dobu hledam a nenasel, kdyz si dam uname -a, tak vidim neco takoveho:

FreeBSD server.starnet.cz 9.0-RELEASE-p4 FreeBSD 9.0-RELEASE-p4 #1: Mon Nov....

Co znamena to cisilko za #  ?

Radek