rn_delete: Orphaned Mask

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 21 13:18:27 CET 2013

On 01/21/13 12:18, Radek Krejča:
> Dotaz - vadi, ze 9.0 a 9.1 prekladam na 8.2?

Teoreticky(!) nikoliv.

Pokud autori buildovaciho systemu (Makefile) maji opravdu vsude spravne
osetrene nastaveni cest k includum a headerum - vcetne zablokovani
pouziti cest defaultnich.

Moje prakticke zkusenosti me ale nuti k pochybnostem co se tohohle tyce.
V tom pripade se muze stat, ze tu a tam je nejaky zdrojak prelozen proti
includum nepatricneho OS - a to muze vest k tomu, ze ruzne casti systemu
maji ruznou predstavu o vnitrnich datovych strukturach. To pak
pochopitelne zpusobuje velmi nepekna nerozumeni mezi komponentami systemu.

Abych rekl pravdu, cross-build delam a-priory s neduverou. Kdyz uz ho
delam, tak an starem systemu prelozim novy, nainstaluju, a na novem
systemu jeste jednou kompletne prelozim stejnou verzi (to uz neni
cross-build) a znovu zrestartuju. Teprve pak mam system za preinstalovany.

Nemuzu rict, jestli je v Makefilech 9.0/9.1 nejaka chyba, ktera v tomto
konkretnim pripade moji paranoiu omlouva jako opravnenou. Ja se spalil
jednou, uz driv, a od te doby to neriskuju. Tohle je totiz ten druh
chyby, kterej se projevuje zakerne a strasne spatne analyzuje.