Neocekavana zmena default gateway

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Dec 16 22:18:19 CET 2012

> Zaznam z okamziku, kdy je default-route zmenena. A k ni kompletni
> ifconfig -a.

Nevim, jestli to pomuze, ale jeste se mi povedlo pres impi vydolovat ten zaznam z okamziku, kdy byla routa zmenena:

Destination        Gateway            Flags    Refs      Use  Netif Expire
default            94.245.121.253     UG          1     1133969446    em0

Dale jsem vydoloval v te chvili ifconfig em0 a ten je takovy, jaky ma byt, bohuzel bych to sem musel poslat jako obrazek, z ipmi to jinak nedostanu, nicmene tech 8 ip jsou tam i nyni, takze tam se nemenilo nic.

Radek