Vyhody novinek typu svn

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Nov 21 12:22:37 CET 2012

Nejsem zadny odbornik na FreeBSD, ale tech skopicin se jim dari posledni
dobou vice. Uz tomu chybi jen zasah do defaultnich konfiguraci v /etc a
mame vystarano :-)
Doufejme, ze nas necekaji zmeny jako kdysi v.4 a v. 5 a potazmo odstepeni
DragonflyBSD.

Baci

PS: Nenarazil jste nekde nekdo na to, co bylo presne za tim security
problemem? Neco malo je na
http://www.freebsd.org/news/2012-compromise.htmlale ....