Zrusenie kvoty neexistujuceho konta

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Nov 14 18:37:05 CET 2012

Pozdravujem,

	mam na jednom serveri nejake systemove ucty s kvotami. Dlhe roky som si
  stav kvot nepozeral, kedze na tie ucty, na ktore ich mam aplikovane,
to funguje. Medzi tou dlhou dobou necinnosti vsak nejake ucty (na
ktorych neboli definovane ziadne limity), zanikli. No a vcera som si
potreboval nieco zmenit a cez sumarizacny nastroj (repquota) som si
vsimol, ze mi v nom figuruju niektore neexistujuce ucty a za toho frasa
sa mi to nedari zlikvidovat.

User		--	used	soft		hard...
ExistUser	--	11111	25		30	...

	Skusal som opatovne vytvorit systemovy ucet s uid 1017, "ocekoval" som
ho, nasledne ho korektne zmazal, ale po zmazani mi v kvotach stale
figuruje. Nevyskusal som vsetky moznosti, pretoze by som velmi nerad
narusil existujuce funkcne kvoty...

Vdaka za podnety
Lubo M.