Cups na serveri

Mila Sos milasos at email.cz
Wed Nov 7 21:06:35 CET 2012

On 2012/11/07 07:58, Vladimír Drgoňa wrote:
> Zdravím,
>
> vo FreeBSD som nováčik so skúsenosťami s Linuxom (Gentoo). Hlavne pre
> oveľa lepšiu podporu ZFS som si na malom domácom serveri nainštaloval
> FreeBSD 9.0. Za pár dní som rozchodil prakticky všetko: nfs, nfs4,
> sambu, ftp, Apache+php+mysql+pgsql. Jediný probém mám s tlačiarňou HP
> F4180. Cups mi beží, tlačiareň ces USB vidí, ponúkol a nainštaloval mi
> správny driver. Keď pošlem úlohu do tlačiarne, cups sa tvári, že ju
> vytlačil, akurát z tlačiarne nejde žiaden výstup. Máte nejaké praktické
> návrhy na riešenie problémov s tlačou?

> [...]
Možná jsem vedle (chtělo by vědět jak posíláš úlohu na tiskárnu) ale
jeden z důvodů může být že FBSD má své vlastní příkazy lpr a lp, proto
aby byly požity příkazy CUPSu pak musíš tyto interní příkazy nahradit
CUPSovými:

su
cd /usr/bin
mv lpr lpr-old
mv lp lp-old

Pak by měl systém používat stejné příkazy CUPSu v

/usr/local/bin/

MS