Cups na serveri

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Wed Nov 7 07:58:31 CET 2012

Zdravím,

vo FreeBSD som nováčik so skúsenosťami s Linuxom (Gentoo). Hlavne pre
oveľa lepšiu podporu ZFS som si na malom domácom serveri nainštaloval
FreeBSD 9.0. Za pár dní som rozchodil prakticky všetko: nfs, nfs4,
sambu, ftp, Apache+php+mysql+pgsql. Jediný probém mám s tlačiarňou HP
F4180. Cups mi beží, tlačiareň ces USB vidí, ponúkol a nainštaloval mi
správny driver. Keď pošlem úlohu do tlačiarne, cups sa tvári, že ju
vytlačil, akurát z tlačiarne nejde žiaden výstup. Máte nejaké praktické
návrhy na riešenie problémov s tlačou?

Vlado Drgoňa.