CPU FAN speed

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Oct 6 23:25:26 CEST 2012

Dne 6.10.2012 22:52, Pavel Baculák napsal(a):
> Podle meho je docela skoda, ze komunita FreeBSD nepremysli nad
> implementaci nekteych veci a tvrdosijne si jde za svym cilem. Toto

Nejsem nejbedlivejsim sledovatelem toho, co se deje v core teamu, ale
tohle vnimam jinak. Stejne jako Dan jsem toho nazoru, ze pokud neni
jistota, ze je moztne neco napsat 100% funkcne, pak budu radej, kdyz to
v systemu opravdu nebude. Aby mi treba padal router kvuli tomu, ze se
snazi precist otacky vetracku, ktery tam neni - fuj - z toho budu mit
dnes urcite nejaky nocni bes ;-)

> neni o tradicnosti, ale o zatrpklosti a hlavne, pokud chteji, aby se
> FreeBSD dostalo vice do podvedomi lidi, tak by pro to mohli neco

Po pravde si nejsem jisty tim, jestli chci, aby se zrovna FreeBSD
dostalo do povedomi siroke verejnosti, pac mam silny pocit, ze by se z
nej nakonec stal druhy Linux (premyslim, jestli pri tehle predstave dnes
dostanu odvahu jit vubec spat)

Zbynek

--
Zbyněk Burget