CPU FAN speed

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sat Oct 6 22:52:22 CEST 2012

Podle meho je docela skoda, ze komunita FreeBSD nepremysli nad
implementaci nekteych veci a tvrdosijne si jde za svym cilem. Toto
neni o tradicnosti, ale o zatrpklosti a hlavne, pokud chteji, aby se
FreeBSD dostalo vice do podvedomi lidi, tak by pro to mohli neco
udelat. .... a kdyz se jim do toho nechce, tak se alespon spojit s
vyvojari xBSD a pouzit to co nekdo uz udelal .... Pripadne se uplne
vyprdnout na vyvoj X BSD ditribuci a soustredit se na jednu poradnou a
tu tahnout vpred, aby mohla konkurovat .....
Pouzivam FreeBSD na notebooku dell D630, vse jede korektne az na intel
ovladace grafiky (pripada mi, ze Xka jsou na CPU nejak vice rozezrana
jak v Linuxu a davam pricinu prave ovladacum intel) a BCM 4312, kterou
jsem nakonec rozjel pres ndis drivery ac by mela byt snad uz korektne
tato wifi karta podporovana (nikdo mi nevysvetli, ze prave tato wifi
karta by nebyla potreba radne podporit do jadra, vsak se podivejme co
se do notebooku montuje a min v 30% tam bude prave broadcom) ...

Baci