Odpojeni USB zarizeni

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Sep 20 20:04:30 CEST 2012

---------- Původní zpráva ----------
Od: Dan Lukes <dan na obluda.cz>
Datum: 19. 9. 2012
Předmět: Re: Odpojeni USB zarizeni
"Kaminar wrote:
> chci se zeptat na jednu vec okolo odpojovani USB zarizeni. Na FreeBSD 8.1R
> jsem mel pripojeny SATA disk (da1) pres USB adapter spolecne s externim
USB
> diskem (da0) na USB hub. Pak jsem oba disky odmountoval a fyzicky jsem
> odpojil disk da1 od USB hubu. Ve vypisu na konzoli me prekvapilo soucasne
> odpojeni i druheho disku da0 a jeho nasledne opetovne pripojeni (viz
nize).

> Chci se zeptat, jestli je toto chovani normalni?

Jedina sance, ze by to snad mohlo byt jinak je pokud ten hub nema
vlastni napajeni a oba ty disky napajis z USB v pocitaci - to by dva
disky soucasne utahnout nemuselo a nejaka odberova spicka pri odpojovani
by mohla takovy reset vyvolat. Ale abych pravdu rekl, na tohle bych moc
nesazel.

Hub má 8 portu a byl napajeny.

Predpokladam spravne, ze pokud by byl namountovany disk da0, tak by
to nedopadlo dobre?

Karel

"