ARP static, wol

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Sep 12 22:31:25 CEST 2012

Ted tak nejak premyslim nad hluposti sve odpovedi, ze se probudi vse co ma wol.
Dle meho jsem rekl uplnou kravinu, protoze, pokud je wol specifikovano
hw adresou, coz bych rekl, ze je samozdrejmost, tak se probudi jen
zarizeni, ktere ma tuto hw adresu. Videl bych v tom nesmyslnost me
odpovedi ... takze se timto omlouvam za mistifikaci a nahlou
indisponovanost mysli ....

Baci