ARP static, wol

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 12 22:14:39 CEST 2012

On 09/12/12 21:49, Pavel Baculák:
> No urcite probudi. Posle wol na celou netmask, takze vse co ma zaple wol se
> nejspise probudi :-)

Ne, jak se dalo vycist v tom odkazu co tu probehnul pred chvili,
neprobudi. Identifikace karty je uvnitr toho paketu a kdyz ji v nem
karta nenajde, tak paket ignoruje.

Spis nez, ze se ti probudi co nema, hrozi, ze se ti neprobudi co ma.
Treba proto, ze paket ke karte z nejakeho duvodu nerozari nebo nedorazi
v poradku. Ale tohle riziko se da zmensit nekolika opakovanima.

Castejsi duvod proc se karta nevzbudi je, ze konfiguraci toho, ze se ma
nechat vzbudit ma ulozenou v RAM a pokud ten vypnutej pocitac na chvili
prijde o napajeni, karta prijde o nastaveni WOL a pak uz se ti nevzbudi.

"Lepsi" karty si nastaveni ukladaji do EEPROM a timhle problemem netrpi.