postfix neprijme nic zvenci

jaroslav.votruba at email.cz jaroslav.votruba at email.cz
Fri Aug 31 14:28:25 CEST 2012

mel jsem vse rozbehany, jen jsem dostouchaval razora do
spamassassina , sel na obed  a kdyz jsem prisel posfix nechodil. tak
jsem bloknul SA (s tim , ze jsem se nekde ustrelil v konfiguraci SA
nebo Razoru), pak i amavis a clam AV, samozrejme jsem restartnul
postfixe.
dostal jsem se nakonec do stavu, ze mi to chodi lokalne, funguje
odesilani, ale zvenci nic neprijde.
Vypada to na problem s DNS, ale nejsem si jistej. Muzete mi to nekdo
zvenci proverit?
treba na registrace na dvorec.eu, MX je mail.dvorec.eu

navic se zda, ze SA furt je nejak spojenej s postfixem, protoze je v
logu
 warning: connect to transport private/spamassassin: Connection
refused
Aug 31 14:22:59 www postfix/error[83140]: 64D2934C3A3: to=<jaroslav.
votruba na europasta.eu>, relay=none, delay=12161, delays=12161/0.04/0/
0.02, dsn=4.3.0, status=deferred (mail transport unavailable)

configy jsem dal na www.dvorec.eu/main.cf a master.cf

cekam dulezitej mail  a jsem docela nervozni.

diky Jarda