FreeBSD 7.4 STABLE + Apache 2.2.22 + PHP 5.4.4

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 31 10:49:38 CEST 2012

On 08/31/12 10:35, Miroslav Lachman:
>> convert z ImageMagick.

> chyba bude v te verzi ImageMagick

To v kazdem pripade, ale kdyz budes mit smulu, tak ji nemusi vyresit
navrat k predchozi verzi. To v pripade, ze spoustecem chyby je nejaka
konkretni vlastnost konvertovanych dat.

Pokud's tedy pridaval nejaky dalsi zdroj dat (napr. novou kameru) nebo i
jen aktualizoval firmware v nejake existujici muze vitr foukat i odsud.

> Co se tyce toho omezeni - omezit prostredky pro nejakou aplikaci podle
> mych informaci nejde, ale muzes nastavovat limity pro UID, PID, JID a
> tak podobne.

Zajimavy - to ja to znam zase obracene ;-)

 > http://wiki.freebsd.org/Hierarchical_Resource_Limits

Tyhle moderni vymozenosti ke me jeste nedorazily, ale na pozadovane
staci stary dobry prikaz "ulimit"

V tvem pripade nejlepe na povoleny spotrebovany cas procesoru (nez
scheduler ulohu nucene zabije).

Ale nez se podari najit pricinu, nezavrhoval bych ani symptomatickou
lecbu - pokud se procesor spusti s nizsi "nice" nebo dokonce primo s
mensi prioritou, pak sice bude vytezovat procesor na 100% kdykoliv
dostane prilezitost, ale v pripade, z ebudou i jini zajemci o procesor,
pak tu prilezitost nedostane tak casto (v pripade regulace pres 'nice')
respektive vubec (v pripade regulace pres prioritu).

Cizm ziskas cas na analyzu bez obavy, ze ti neco vubec nepobezi.