/etc/make.conf

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Tue Aug 28 23:31:45 CEST 2012

Tak nejak procitam jeste jednou vsechny prispevky a musim uznat, ze to
globalni nastaveni je dobre jen pro urcite pripady a rekl bych mozna
hloupe, ucelovky, a je pravda, ze kdyz kompiluji baliky, tak take ctu
plne moznosti kompilace a taktez je faktem, ze to cloveka nechama
stale ostrazitym .... stejne jak tu bylo psano, nemam rad, kdyz system
dela neco, co jsem po nem nepozadoval, proto taky pouzivame FreeBSD a
ne trebas Ubuntu ci podobnej paskvil :) a to, ze jakykoliv UNIXar
pouziva Window$, tak za to neni proc se stydet :) proste komerne jsme
k tomu nuceni vsichni a priznejme si verejne, ze proste spoustu veci
pomoci opensource software pod X-BSD ci Linuxem, proste neudelame ...
Ale je urcite dobre znat obe moznosti, tim myslim globalni nastaveni
promennych a rucni nastaveni, alespon se clovek muze rozhodnout ....
ve spouste systemu tato moznost neexistuje, budme za ni vdecni :)
Tak jeste jednou dik za spravny vitr do plachet a hnedle mne napada
dalsi myslenka kterou mozna zkusim na konferenci casem rozvinout.

Diiik

Baci