Re: /etc/make.conf

Baculak Pavel baculak.pavel at post.cz
Mon Aug 27 23:50:37 CEST 2012

Dokonale :) to je presne odpoved, kterou jsem potreboval, moc ti Mirku dekuji :) Konecne nekdo pochopil, na co jsem se ptal a napsal mi jednoznacnou odpoved.
Vseobecne s FreeBSD jsem maximalne spokojenej :) a myslim si o sobe, ze zadnej zacatecnik s UNIXEM nejsem ale skoro jako kazdy jsem zacinal s Linuxem a preci jen mne na Gentoo tu a tam neco jede, i kdyz smeruju vse smer FreeBSD, a v tom i vznikl muj dotaz. Uz dlouho jsem debatoval o tomto tematu s mim kolegou zarytym FreeBSDckarem :) a jeho odpoved byla, az to zjistis, tak mi dej vedet a navedl mne na Vas mailing :)
A anglictine je slozite rozumne formulovat otazky a reagovat, zkousel jsem to a odpovedi bylo pomalu, vpodstate podobne jak mne tu byli doruceny, az na jednoznacnou a to tu posledni od Mirka :)
Jeste jednou ti diky