/etc/make.conf

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Aug 28 17:41:42 CEST 2012

2012/8/28 Miroslav Lachman <000.fbsd na quip.cz>:
> Postoj jaky mas ty a par dalsich diskutujicich a postoj jaky
> zastavam ja a Dan.

Jen tak na okraj bych chtel rict, ze ja globalni nastaveni taky
nepouzivam (krome WITHOUT_X11 apod.).
Sice to nevidim tak dramaticky jako ty s Danem, ale v principu s vama
souhlasim, ja taky pouzivam jenom
to, co opravdu potrebuju (+ optiony, kterym nerozumim nechavam u
nekterych malo dulezitych veci na defaultu).
Chtel jsem jenom odpovedet na to, na co se Pavel ptal (podle jeho zadani).

Ale na druhou stranu treba jsem slysel kdesi cloveka pouzivajiciho
OpenBSD se vyjadrit v tom smyslu, ze
nechape, proc to FreeBSD s tim prekladem ze zdrojaku tak hroti, ze on
pouziva vicemene na vsechno
distribucni binarni balicky a nevidi duvod menit...

To si asi kazdy spravce musi rozhodnout sam, jestli se mu ta namaha s
peclivou volbou options a posleze
preklad ze zdrojaku  vyplati nebo ne...
(ja myslim, ze vyplati, protoze volby udela vicemene jednou za zivot a
pak uz z toho jenom tezi a preklad zas
tak strasna tragedie neni, kdyz nepocitam nektere molochy)

M.