/etc/make.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 28 12:00:54 CEST 2012

On 08/28/12 11:16, Miroslav Lachman:
> Pokud si to dobre pamatuju, tak soucasny stav s OptionsNG by mel byt
> takovy, ze v make.conf si to nastavis globalne pro vsechny porty,
> napriklad neco jako WITHOUT_NLS a pak si u jednoho vybraneho portu v
> jeho dialogu zaskrtnes NLS, tak tenhle jeden port se ti prelozi s NLS.

To ovsem predpoklada, ze jde o option, kterej si prejes opravdu nastavit
pro totalne vsechny porty. A to me porad pripada jako neco strasne
vyjimecnyho.

Jo - znam takovy - dokazu si to predstavit treba u DOCS a EXAMPLES a
jeste tak mozna WITH_OPENSSL_PORT=yes a WITHOUT_OPENSSL_BASE = yes (ty
uz sem ale vlastne spravne nepatri - ty jsou neco jineho)

Ale prekladat treba zrovna ten LDAP (kdyz uz byla rec o nem) u naprosto
vseho ? To, ze chci podporu LDAP v Sambe preci neznamena, ze je dobrej
napad ji prekladat i do PostgresSQL serveru, kde LDAP k nicemu pouzivat
nechci. Cim vic kodu do toho portu prelozim, tim vetsi sance, ze neco
nebude fungovat, pripadne to nebude fungovat dobre. O negativnim vlivu
na bezpecnost nemluve. Proste mi predstava "globalne do vseho pridame
cokoliv" vubec nepripada pritazliva.

Dobra, nejspis je to otazka stylu spravy - mam potize prenastavit pro
konkretni port nejakej option aniz bych si pred tim predstavil "co to
asi znamena/co to asi muze udelat" a to samozrejme nejsem schopen
posoudit pro globalni strom portu kde to timhle zpusobem navic
prenastavim i pro ty porty co tam dneska jeste ani nejsou.

Ale to nakonec muze bejt prostej nedostatek predstavivosti nebo odvahy.