/etc/make.conf

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Aug 28 11:16:32 CEST 2012

Miroslav Prýmek wrote:

[...]

> P.S. jeste je otazka, co se stane, kdyz v rucni konfiguraci portu A
> zaskrtnu WITH_X a v make.conf zadam WITHOUT_X, ale to uz se radsi
> nebudu snazit domyslet...

K OptionsNG jsem tohle nekde videl zdokumentovane - bohuzel je dost
mozne, ze to bylo "jen" popsane v e-mailu v mailinglistu primo od
autora. Tzn. bylo tam popsane, v jakem poradi se ty veci berou a co bude
vysledkem. Protoze make.conf a options dialog nejsou ty jedine cesty,
kudy muze dojit k nastavovani.
Pokud si to dobre pamatuju, tak soucasny stav s OptionsNG by mel byt
takovy, ze v make.conf si to nastavis globalne pro vsechny porty,
napriklad neco jako WITHOUT_NLS a pak si u jednoho vybraneho portu v
jeho dialogu zaskrtnes NLS, tak tenhle jeden port se ti prelozi s NLS.

Mirek