/etc/make.conf

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Aug 28 00:54:04 CEST 2012

2012/8/28 Miroslav Lachman <000.fbsd na quip.cz>:
> Vetsinou se maintainer snazi defaultni volby prizpusobovat mainstreamu -
> tedy tomu, co se pouziva v jinych (binarnich) distribucich, nebo co
> nejcasteji pouziva vetsina uzivatelu. Ze u nektereho portu je to defaultne
> WITH_LDAP a u jineho je to WITHOUT_MYSQL, to ma se opodstatneni. Neni to
> podle toho, jak se kdo vyspal (vetsinou).

Ale i tak, tohle, co popisujes, by se dalo uplne stejne
naimplementovat i pomoci  WITH_LDAP=yes a WITH_MYSQL=no.

Chapu dokonce i to, ze muze byt rozumne pro nektere baliky mit treba
ldap standardne zapnuty a u jinych standardne vypnuty, ale kdyz je to
z principu veci dvoustavova promenna, tak at je to jedna dvoustavova
promenna a ne dve dvoustavove, mirnyxtyrnyx pouzita nekde jedna, jinde
druha. Vzdyt snad neni problem rict, ze u portu x je standard ldap=no
a u baliku y je to ldap=yes, ne? Dostal bych tak zadarmo moznost
nastavit globalne ldap=yes, pokud bych chtel, a o zadnou soucasnou
funkcionalitu bych neprisel.

Proste prijde mi, ze to ma spis historicke duvody, nejak se to
ustalilo a to, jak se to ustalilo, neni zrovna idealni (z myho
pohledu). Koneckoncu vzhledem k tomu, co jsem citoval ze stranky
OptionsNG, asi nejsem sam, komu to prijde docela matouci...

Ale beztak tohle je jenom takove mudrovani, ktere dost dobre nema
smysl. Proste ted je to takhle, at chceme nebo ne, a muzeme doufat, ze
s OptionsNG to bude trochu lepe (pro me) a ani trochu hure (pro tebe)
:)

Mirek