FreeBSD 8.3 a mrtg

VRBA inf343 at mag.mepnet.cz
Tue Jul 31 19:16:10 CEST 2012

je to uplne cerstva instalace, podobne se to chovalo i na 8.2
na 7.x jsem s tim problemy nemel
je to instalovano z portu volby jsem ponechal defaultni
no a perl -v je

This is perl 5, version 14, subversion 2 (v5.14.2) built for
i386-freebsd-64int

jen doufam ze 64int neni pro 64bit, jeste bych skusim 9.0 s 64bit

vmstat -m | grep fadvi
       fadvise 907981 28375K       -   907981  32

  spustim mrtg a

vmstat -m | grep fadvi
       fadvise 908198 28382K       -   908198  32

a kmem

frag# sysctl -a | grep kmem
vm.kmem_map_free: 214245376
vm.kmem_map_size: 121298944
vm.kmem_size_scale: 3
vm.kmem_size_max: 335544320
vm.kmem_size_min: 0
vm.kmem_size: 335544320

HW je HP DL360 G5 skousel jsem to i na jinem hw tedy DL360 G3

mrtg neloguje nic tvari se spokojene mrtg bere data z 10Gbit linky
nemuze mu vadit ze se pouziva 32bit OS?

jo a rrdtool jsou z portu ---> Jan 24  2012 rrdtool-1.4.7.tar.gz
fadvise pouziva prave rrdtool, skusim ho jeste  vypnout viz

AC_CHECK_FUNCS(posix_fadvise)
/* Define to 1 if you have the declaration of `posix_fadvise', and to 0 if
you
/* Define to 1 if you have the `posix_fadvise' function. */

dik v.