FreeBSD 8.3 a mrtg

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Jul 30 17:29:20 CEST 2012

VRBA wrote:
> FreeBSD 8.3p3-32bit
> mrtg 2.17.4 s podporou rrd
>
> pomoci vmstat -m vidim ze mi roste fadvise volani az do hodnoty
> vm.kmem_size_max a naslednymu padusystemu
> pri kazdem spusteni mrtg z cronu se zvetsi polozka fadvise
> pokud se pusti mrtg jako demon tak je to stejne

Zaloguje mrtg nejakou chybu? Je tenhle problem na nove instalaci, nebo
po nejakem upgrade?
MRTG provozuju aspon na 15 strojich, vetsina je 64-bit, ale nektere jsou
jeste 32-bit, verze po ruznu 8.2 a 8.3, ale nikde mi MRTG nedela problemy.

Je to instalovane z ports (jake options?), nebo z binarni package?
Pripadne jeste jaka se pouziva verze Perlu?

Mirek