Porty v SVN

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jul 24 15:45:53 CEST 2012

Miroslav Prýmek wrote:
> Cau,
>
> celkem nahodou jsem zjistil, ze strom portu je (nove?) k dispozici pres svn:
> http://wiki.freebsd.org/PortsSubversionPrimer
> http://svnweb.freebsd.org/ports/head/
>
> Mam otazky na ty, kdo vic nez ja ctou hlavni maillisty:
> Netusite nekdo, jaky ma tahle vec status? Bude to hlavni kanal stahovani
> portu do budoucna? Da se predpokladat, ze to bude fungovat dlouho?
> Nebo je to jenom nejaky pokus a kdovi jak dlouho vydrzi?

Urcite to neni jen nejaky "pokus" co nevydrzi dlouho. U FreeBSD se
vsechno dlouho (az extremne dlouho) zvazuje, nez se neco takoveho udela
a pak je to zase reseni na radu dalsich let. Takze zatim co ostatni
projekty davno presly na DVCS, FreeBSD se presunulo z CVS a SVN. ;o)

"Vyvoj" ports tree se tedy presunul na SVN, ale dal existuje export do
CVS, aby mohl fungovat csup a dalsi stare nastroje pro aktualizaci ports
tree.

To SVN ma prinos hlavne pro ty, co si delaji nejake vlastni upravy v
ports tree a takhle se jim to bude lip udrzovat / mergovat.

Takze status - je to vec trvala. Ale za hlavni kanal se stejne asi
propaguje portsnap, ktery nepouziva ani CVS ani SVN.

Mirek