Porty v SVN

kron kron24 at gmail.com
Tue Jul 24 15:41:54 CEST 2012

On 2012/07/24 15:18, Miroslav Prýmek wrote:
> Cau,
>
> celkem nahodou jsem zjistil, ze strom portu je (nove?) k dispozici pres svn:
> http://wiki.freebsd.org/PortsSubversionPrimer
> http://svnweb.freebsd.org/ports/head/
>
> Mam otazky na ty, kdo vic nez ja ctou hlavni maillisty:
> Netusite nekdo, jaky ma tahle vec status? Bude to hlavni kanal stahovani
> portu do budoucna? Da se predpokladat, ze to bude fungovat dlouho?
> Nebo je to jenom nejaky pokus a kdovi jak dlouho vydrzi?

SVN je ted primarni repository, do CVS behaji exporty.

Oznameni:
http://freebsd.1045724.n5.nabble.com/HEADS-UP-Ports-tree-migration-to-Subversion-td5722542.html

Provedeno:
http://blogs.freebsdish.org/portmgr/2012/07/16/ports-tree-has-been-migrated-to-subversion/

Mozna probehly nejake "oficialnejsi" zpravy, ale to uz jsem
zapomnel. Je mozne, ze jeste prijde oznameni bud s vydanim
9.1 nebo v kvartani zprave. Ale pro prosteho uzivatele, jako
jsem ja, se nic nemeni, csup nebo portsnap slouzi dal.
Pro commitery nebo lidi, kteri si nevystaci s EXTRA_PATCHES,
je to uz asi zajimavejsi zmena, ale za ty se vyjadrovat
nemuzu.

OK