Jak rozchodit TRIM?

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Jul 9 21:52:10 CEST 2012

> Resenim patrne je tedy zacit na misto 8.3 pouzivat rovnou 9.0. Jenom
> mam
> trosku obavy z tech release X.0. Mate nekdo bohatsi zkusenosti s 9.0
> nez
> jenom kratodobe testovaci? Myslim, zda-li by bylo rozumne zacit
> pouzivat jiz
> 9.0 v realnem, rekneme produkcnim provozu, nebo radeji poseckat az
> vyjde
> alespon 9.1?

Kvuli hw podpore jsem musel 9.0 dat na par serveru, kdyz to chodilo, nacpal jsem to na vsechny webservery, mam to na notebooku a bezi to stabilne, nezaznamenal jsem zatim zadny problem. Mam tam i cvicny fileserver se zfs, taky to jede, ale tam je ta zatez vice mene symbolicka.

Co nemam vyzkouseno je routovani. Na router to mam opravdu zatim jen v testovaci modu, taktez zadny problem, ale zadnou rozumnou zatez jsem na nem zatim negeneroval.

Zalezi, na co to chces pouzit....

Radek