Nejasnosti okolo ifconfig

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Jul 9 08:30:47 CEST 2012

Dne 7.7.2012 23:38, Dan Lukes napsal(a):

> To jste chlapi o dost odvaznejsi nes mi pripada rozumny. Ja od toho
> videl zdrojaky a ty me dovedly k presvedceni, ze nebudu zkouset nic
> jineho, nez doporucovane poradi. To je takhle:

zajimave, ja zacinal na verzi 4.8 a do dnes pouzivam
ifconfig ed0 inet alias 192.0.2.45 ...
ifconfig ed0 inet -alias 192.0.2.45

a nikdy jsem nemel problem. Ale jak koukam do manualu, neni to dobre. U
vlastnich skriptu (jak vidim) casto nepisu ani slovo "inet" a i tak to beha.

Ani jsem netusil, jak spatne takovy zakladni prikaz pouzivam :-)

PM