OT: php5-ffmpeg port IGNORE

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue May 29 11:25:01 CEST 2012

Cizek Milan wrote:
> Včera jsem upgradoval jeden server na PHP 5.4.3, s problémy jsem částečně počítal. Vše prošlo OK, až na port php5-ffmpeg. Portupgrade hlásil port jako ignorovaný, tak jsem jej odinstaloval a zkusil instalovat načisto. Nyní už hlásí:
>
> ===>   php5-ffmpeg-0.6.0_6 cannot install: doesn't work with PHP version : 5 (Doesn't support PHP 5).
> *** Error code 1

V Makefile toho portu je tohle:

DEFAULT_PHP_VER=53
IGNORE_WITH_PHP=5

Muzes to zkusit prepsat a zkompilovat, ale kdyby to bylo tak jednoduche,
tak to tam samozrejme nebude.
Takze pak nezbyva nez pockat, az to nekdo opravi (ale sam nevim, co
presne je rozbite a navic ja zustavam u 5.3)
Rychlym hledanim na netu jsem si vsimnul akorat toho, ze na Debianu
resili stejny problem (i dalsima extensions), takze je to nejaky obecny
problem nekompatibility tech extensions s PHP 5.4 a ne jen toho portu.

Mirek