OT: php5-ffmpeg port IGNORE

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue May 29 10:46:35 CEST 2012

Ahoj,
dovolím si mírné OT, ale zajímá mne spíše obecná odpověď, která asi bude uplatnitelná i na obdobné situace s porty.

Včera jsem upgradoval jeden server na PHP 5.4.3, s problémy jsem částečně počítal. Vše prošlo OK, až na port php5-ffmpeg. Portupgrade hlásil port jako ignorovaný, tak jsem jej odinstaloval a zkusil instalovat načisto. Nyní už hlásí:

===>  php5-ffmpeg-0.6.0_6 cannot install: doesn't work with PHP version : 5 (Doesn't support PHP 5).
*** Error code 1

Bohužel se mi ale nikde nedaří dohledat, jak to vypadá, jestli je port nedostupný pouze dočasně nebo trvale. V UPDATING nic (?), google bez úspěchu. Snažím se dopátrat informací. Myslím, že instalovaná verze před upgradem byla rovněž řada 5, proto mě hláška trochu zaráží. Je možné tuto kontrolu obejít a zkusit modul zkompilovat? Nebo nezbývá než čekat, až se maintainer postará, pokud vůbec. Díky.

Milan