HW USB RS232 FreeBSD

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Sun Mar 11 10:37:30 CET 2012

----- Original Message -----

> Viete poradiť fungujuci typ/dodavatela USB/RS232, alebo ma nasmerovať
> na dokumentaciu pre pisanie vlastneho USB ovladaca, najlepsie aj s nejakym
> rozumnym vzorom?

Jak uz tu zaznelo, PL2032 fungujou docela v pohode. Maji jeden problem - po
nekolika dnech (kolem mesice) samovolne zamrznou.
Pokud si prekladas vlastni jadro, tak se podivej, jestli jsi si ho prelozil,
nebo natahnul jako modul

Ja jsem si postupem doby udelal nekolik zalozenejch na CDC, ale ty se
neprodavaji jako hotove, ale musel jsem si je poskladat.