HW USB RS232 FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 11 00:02:22 CET 2012

On 03/10/12 23:28, Jozef Drahovsky:
> zatial som nenarazil ani na jeden konventor USB/RS232, ktory ma podporu
> pre FreeBSD.

> Viete poradiť fungujuci typ/dodavatela USB/RS232, alebo ma nasmerovať
> na dokumentaciu pre pisanie vlastneho USB ovladaca, najlepsie aj s
> nejakym rozumnym vzorom?

Nez zacnes nakupovat ruzne prevodniky, mel bysis mozna byt jisty, ze
cely problem neni jen v tom, ze sice mas prevodnik, ale nikoliv podporu
pro nej docela obycejne nahranou v jadre.

Nerekl's co mas (PID/VID) a tak je to na tobe.

Na druhou stranu, to je asi upozorneni pro nekoho, kdo se chystal psat
si vlastni ovladac nadbytecny. Ale lepsi nadbytecny nez chybejici.