Na co ta 'rychlost', uponahlanost...

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Sun Mar 4 23:24:11 CET 2012

04.03.12 17:09 Miroslav Lachman napsal(a):
> Ale ono neco takoveho existuje, jmenuje se to Debian/kFreeBSD :o)
>
> Mirek

No ja nevim jak ostatni, ale ja provozuju FBSD hlavne kvuli prehlednosti,
jednoduchosti atd. konfiguraku a celkove "infrastruktury" OS.

Predstava bloated Debianniho userlandu, prekombinovanych source packages
a k tomu jadra FBSD mi vubec neprijde sexy :) To uz bych radeji sel
do nejakyho toho ArchLinuxu... (kterej teda zrovna ma bohuzel taky rolling
updates, takze to je z louze pod okap :)

M.