Na co ta 'rychlost', uponahlanost...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Mar 1 20:53:23 CET 2012

	Nerad by som sa tu siahodlho rozpisoval, pretoze by to nikam neviedlo,
takze k tomu napisem len par poslednych viet. Je mi jasne, ze kolko
ludi, tolko chuti. Aj priklady, skusenosti - poslednych par dni,
tyzdnov, ci mesiacov - ktore som uviedol, nie su neriesitelne. Vzdy som
si so vsetkym poradil, ci uz sam, alebo prostrednictvom fora. Chcel som
poukazat na hektickost a uponahlanost toho vsetkeho. Ked sa vo
vseobecnosti robi (cokolvek) zbesilo, zakonite sa objavi ovela viac
problemov...

Dňa 1.3.2012 12:21, Miroslav Lachman  wrote / napísal(a):
> Vsechno jednou konci a on neprisel jen konec v portech...
Je mi to jasne

> Problem s chrootem byl trosku sirsi. Bez update systemu to neslo a z
...ano, aj ja som ho previedol... a pokial ma clovek viac serverov a den
ma stale 24 hodin, tak...

> Opet si myslim, ze ze strany FreeBSD a ports je to dobre odvedena prace
> a uzivatelum byly poskytnuty informace / instrukce k provedeni zmeny
> tak, aby vsechno fungovalo jak ma.
suhlasim

> postfixu a nepouzivaji VDA (a tech je vetsina)
...hm, myslel som si, ze to je naopak

> Ano, je s tim asi vic starosti, ale castecne je to tim, ze je taky vic
> moznosti a ze na aplikace, na system i na administratory je kladeno vice
> naroku.
suhlasim

	Nieco na zaver, prehodit rychlost na nizsi prevodovy stupen by veci
(asi) neuskodilo, pretoze naozaj plati formulka 'Menej znamena viac'. A
ako citam reakcie, ktore rozvadzaju Dan L. a Miroslav L. medzi sebou,
tak som o tom presvedceny.

Dakujem
Lubo M.