x11vnc [anyway solved]

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 8 13:03:59 CET 2012

On 02/08/12 12:26, Roman Nádhera:

> No, to je to, ze tady to neni a vubec netusim, kde si ho vycarovat. V
> portech neni , v predpackagech take ne.

Pokud je to tak, mozna nezbude nez si to proste prelozit ze zdrojaku
sam. Pripadne si takovy port sam vyrobit.

To neni az tak neobvykle - ja si na FreeBSD taky musel vyrobit vlastni
portu pro radu programu, ktere v portech bud' nejsou vubec, nebo tam
jsou prilis stare. Namatkou treba VirtualBox, p5-Config-File, kBuild,
oww, ...

Samozrejme, pokud to clovek potrebuje jednorazove je vytvareni vlastniho
portu neefektivni - to se to proste prelozi ze zdrojaku a hotovo.

> Google se tvari, jako by to byla
> naprosta samozrejmost, ze vsichni vedi o co jde kdyz se rekne Xvfb.

Me Google na prosty dotaz 'Xvbf' vratil hned na prvnich pozicich nekoli
stranek, kde se celkem rozumne popisuje co to tak zhruba je.

> Nicmene "nejak" jsem to vyresil. Asi ne zcela ciste, ale prece jen.
> Prihlasim se pres SSH a spustim ten x11vnc takto:
> /usr/local/bin/x11vnc -auth guess -forever -bg -o /var/log/x11vnc.log

Ja do hloubky fungovani x11vnc nevidim, al eje potreba si zjistit co
vlastne tohle dela - a co to delalo pred tim. A rozhodnout se, jestli
tohle neni nahodou spravne reseni. Treba zadne Xvbf vubec nepotrebujes a
cely problem byl ve spousteni s nevhodnymi parametry.