x11vnc [anyway solved]

Roman Nádhera roman at nadhera.name
Wed Feb 8 12:26:36 CET 2012

> No, a kdyz to tedy rika tohle - tak je program Xvfb k nalezeni nekde v
> PATH nebo neni ?
> Jestli neni, tak:
> Ze by na nem Xvfb nainstalovane bylo ?
>
> Dan

No, to je to, ze tady to neni a vubec netusim, kde si ho vycarovat. V
portech neni , v predpackagech take ne. Google se tvari, jako by to byla
naprosta samozrejmost, ze vsichni vedi o co jde kdyz se rekne Xvfb.
Tak jeste pohledam jestli nekde nejsou zdrojaky. Asi to bude jen soucast
neceho vetsiho, co se jmenuje nejak uplne jinak.

V portech jsem nasel qvfb, coz asi bude totez, ale pro KDE.
Ja mam XFCE.

Nicmene "nejak" jsem to vyresil. Asi ne zcela ciste, ale prece jen.
Prihlasim se pres SSH a spustim ten x11vnc takto:
/usr/local/bin/x11vnc -auth guess -forever -bg -o /var/log/x11vnc.log

A ono to funguje. Klicovy je ten parametr -auth guess.
A -forever aby se server neukoncil po kazdem odpojeni klienta. Atd.

Zatim dik a jdu patrat dale.

BTW: Ten PC-BSD se mi zacina libit.

Roman Nadhera