Problem s ntpd

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Fri Feb 3 13:29:52 CET 2012

Panove,

nestudoval jsem cely thread, ale ntpd se nerozbehne, pokud pocatecni
localni cas pocitace je prilis vzdalen casu sitovemu. T.j. ma s casem
hybnout o vetsi delta t.

Zkusil bych ntpdate. Pokud ntpdate s lokalnim casem hybne o vice nez pul
hodiny, tak bych znovu zkusil ntpd. A teprve potom bych zacal studovat
zdrojak ntpd.

ntpdate <ntp-server>
/etc/rc.d/ntpd start

	Ivo Hazmuk