FreeBSD R8.X pod VMmware ESXi 5

David Pasek david.pasek at gmail.com
Sun Jan 22 20:18:08 CET 2012

Ahoj.

On Sun, Jan 22, 2012 at 5:30 PM, Jozef Drahovsky
<freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk> wrote:
> Pouziva niekto FreeBSD pod VMware?

Ja ano a to dokonce dlouhodobe uz od roku 2006.
Dnes je FreeBSD i oficialne supportovany OS.

> Zvlast ma zaujima skusenost s modulom do FreeBSD na to aby VMware mohol s
> nim komunikovat

Pokud myslis VMware tools, coz je sada ruznych modulu, ktere umoznuji napriklad
a) pametovou optimalizaci pomoci tzv. balooningu
b) sadu paravirtualizacnich driveru pro paravirtualizovana zarizeni
jako jsou sitovky vmxnet a paravirtualizovany SCSI radic, kdyz ti
nevyhovuje LSI nebo BusLogic, tak
c) komunikaci mezi host a guest, tak abys ve vCentru videl IP adresu a