Zfs zahrana po havarii disku

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Jan 19 10:34:52 CET 2012

> Ahoj, mozna me neco unika, ale podle toho vypisu se jedna o obycejny pool
> bez redundance, takze pri havarii disku je cely pul k nicemu. Obavam se
> ze tohle asi rozchodit bez ztraty nepujde. Technicky asi nezbyde nic jineho
> nez nahradit ad14. Co se bude dit pak nevim, tohle jsem nezkousel. Vsechny
> pooly mame bud z mirror nebo raidz.

Ano, je to tak, na tomto poolu nejsou natolik dulezita data, ze by mi
vypadek pulky uplne vadil, spise se mi tam nechteji ta data dva dny
nahravat ze zalohy.

K tomu tedy subdotaz, protoze mam jeste dalsi pooly, kde mam raidz, tam
by stacilo tedy pichnout novy disk? Jde o to, ze ten disk je uplne tuhej
a tudiz se prestal uplne hlasit.

Diky
Radek