Kodovani slozek v Evolution

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Jan 15 14:59:04 CET 2012

> V tom prvnim mas problem s ukladanim. V tom druhem se zpetnou
> interpretaci ulozenych dat.
>
> Chapes rozdil mezi tim, ze znak v retezci je, ale diky pouzitemu fontu
> ci jinym omezenim se ti aktualne nezobrazi a situaci, kdy znak neni v
> retezci vubec pritomen, ze ano ?

Ano, chapu. Otazka je, jak se k tomu dostat, to nevim. Zkousel jsem ls
-B, coz neni totez, ale bud spatne koukam, nebo se pres ls ke kyzenemu
vysledku nedohrabu.

Je jeste jedna vec, ze at koukam, pres co chci, tedy xterm, konzole,
mucommander, prohlizec Nautilus, vidim stejne znaky. To dle meho alespon
problem s fonty vylucuje.

Jinak uplne prvotnim cilem bylo zjistit, zda ma evolution neco, kde bych
rekl, ze ukladat na disk se nemaji surove nazvy, ale treba necim
prekodovane, domnival jsem se, ze neco takoveho proste byt musi, uz to,
co jsme si tu rekli na zacatku, tedy ze UFS utf nepodporuje, ukazuje, ze
to muze a zrejme i je docela problem.

Radek