Kodovani slozek v Evolution

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 15 01:49:34 CET 2012

On 01/15/12 00:00, Radek Krejča:

> Dohad je to proto, ze nevim, zda je to uz spatne stazeno a ulozeno na
> disk spatne, ci zda se to stazeno ve spravne, ale ulozenim na disk se to
> skomoli.

Ja se v teto fazi snazil odlisit teprve to, zda je spatne ta polovina
"prenos od klienta az po ulozeni na disk vcetne" nebo polovina "od cteni
z disku az po zobrazeni klientovi".

Proto jsem se ptal, jestli je to na disku ulozeno jeste spravne, nebo uz
spatne. Podle toho co ted pises ale uz ty vis, ze je to na disku ulozeno
spatne. To sem z puvodniho dotazu nepoznal.

> Jinak receno, bude premluvim evolution, aby nazvy slozek, do kterych to
> uklada, prekodoval, nebo zvolil jiny FS.

To se ti neodvazuji potvrdit ani vyvratit. Zatim jsem nevidel, co je na
tom disku ulozeno.