Kodovani slozek v Evolution

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Jan 15 00:00:36 CET 2012

Ahoj,

> A proc je to jen dohad ?
>
> Tim chci rict - proc se proste docela jednoduse nepresvedcis, co je na
> tom disku teda vlastne ulozeno ?

Dohad je to proto, ze nevim, zda je to uz spatne stazeno a ulozeno na
disk spatne, ci zda se to stazeno ve spravne, ale ulozenim na disk se to
skomoli. Vzhledem k tomu, ze zpravy jsou v poradku, dohadoval jsem se,
ze se stahne spravne a ulozi spatne.

Hm, to bude ono. Jedna se skutecne o UFS.

Jinak receno, bude premluvim evolution, aby nazvy slozek, do kterych to
uklada, prekodoval, nebo zvolil jiny FS.

Kazdopadne, nasmeroval jsi me, zkusim napred najit, jak to ulozit.

Diky
Radek