FreeBSD 8.2 + Apache 2.2 + PHP 5.3

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Tue Nov 22 08:14:04 CET 2011

Ahoj,

Obracim se do plena s nemistnym dotazem, zda si nekdo z vas hral s PHP 5.3.
V tuto chvili jsem byl porty a upgrade ponekud nemilym zpusobem donucen
(kompilace zacala na php52, diky zavislostem jsem se probojoval na php53,
pritom to vzalo sebou par aplikaci) prejit na tuto nepeknou verzi.

Muj problem spociva v statu apache. Lepe receno ne v jeho startu, ale jeho
okamzitem padu. Proto muj dotaz smeruje na uzivatele, kteri tuto verzi
pouzivaji. Ladili jste neco pri prechodu? Moje soucasne rozpolozeni nelze
slusnymi slovy opsat, makam na tom jiz od patku. Pripadnym zajemcum poslu
svoje nastaveni options pro apache22 / php / php-extensions

Dekuji

Honza