RE: problém s mysql

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Nov 22 00:36:31 CET 2011

> zdar
> poradte mi, na co se mám podívat, mám problém s DB. Když se manželka
> přihlásí přes veverku, tak DB spadne (někdy) a nejde nahodit (start,
> restart). Sice to píše, že DB startuje, ale status mi ukáže že
> nenaběhla. Ve /var/log/mysql není nic

Mimochodem, abychom se vratili k puvodnimu problemu. Kdyz tedy vis, ze staci posadit manzelku k poste, tak ji tam posad a koukej, co se bude na serveru dit. Jestli je to opravdu mysql, tak muzes koukat na procesy + si vypsat do logu dotazy, ktere zaberou dobu delsi nez - kdysi jsem takhle taky hledal problem, ale fakt po mne nechtej, abych si vzpomnel, jak to bylo. Je to nekde v manualu mysql. Pak si muzes dotaz pustit rucne pres mysql konzoli a pokud ho znova shodis, tak hledat pricinu.

Pokud to opravdu dela mysql, mel bys to pomerne dobre objevit.

Radek