OT: Vecny boj se spamem

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Mon Oct 17 00:09:31 CEST 2011

Ahoj,
předem se omlouvám za OT, ale od včera hledám a nedaří se mi ničeho
dopátrat, asi nepoužívám ty správné výrazy nebo nevím...

Mám mail server Postfix a SpamAssassin. Poslední dobou mi ale pouští spamy,
které mají podvrženou hlavičku, ve které jsem sám odesílatelem. Jiné spamy
jsou klasifikovány OK. Hodnocení spamassassinu má v těchto případech
většinou score cca 3-4, globálně ho ale snižovat nechci,  do schránek běžně
chodí i cizojazyčné emaily... Jak tento problém řešit? Na filtrování mám
vlastní sktiprík, který podle score ze SpamAssassinu buď mail smaže/přesune
do spam/pustí, zde bych asi mohl ještě porovnat sender == recipienta a v
případě shody klasifikovat jako spam. Popř. jak toto lépe řešíte? Díky za
tipy.

Milan