nesmazatelne soubory s diakritikou

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Thu Sep 29 17:53:12 CEST 2011

> WD Datastore mam primountovany pomoci mount_smbfs bez jakychkoliv
> options pro konverzi charsetu. Data jsem tam nakopiroval rsyncem a
> vysledek je poskozena diakritika v nazvech souboru. Zkusil jsem je tam
> zkopirovat pomoci cp -Rp a dopadlo to uplne stejne.

no ja bych zkusil pri tom mountu prave nejake parametry, ktere se o
tohle staraji. Ja napriklad mountuju podobne disky s -E utf8:cp852
a vse je ok. Je pravda, ze jsem jednou narazil na nejaky WD disk, s
kterym jsem si neporozumnel, ale jinak problemy nemam.

Rsync nepouzivam, kopiruju vzdy pomoci cp.

--
Petr Macek
ICQ: 87323239